Klachten

Heb je klachten of opmerkingen? Dan vinden wij het altijd fijn als je dit ons wilt laten weten. Zo kunnen wij de klachten met je afhandelen en voorkomen dat er misverstanden ontstaan. Je kan je klachten kenbaar maken, door een foto te sturen van het product bij aankomst. Deze foto mag je vervolgens mailen naar info@cardchasers.nl. Wij stellen het op prijs als je de klachten zo snel mogelijk doorgeeft. Wij hanteren een hoge prijs-kwaliteitverhouding en willen je klachten dan ook graag voor je oplossen.

Wij hechten een grote waarde aan positieve beoordelingen. Komen wij samen niet tot een oplossing? Dan is het altijd mogelijk om een geschil aan te melden bij Stichting Webwinkel Keur. Zo kunnen wij samen met een tussenpersoon toch tot een passende oplossing te komen. Gelukkig is dit tot op heden nog nooit nodig geweest en dit houden wij graag zo.

Garantie

Heb je een product binnen gekregen die niet voldoet aan de omschrijving? Laat ons dit dan binnen 2 maanden weten. Wij verpakken de producten met uiterste precisie. Niet alleen omdat dit wel zo netjes is, maar ook omdat wij zelf verzamelaars zijn. Mocht je product toch gebreken vertonen? Dan vervangen wij het product natuurlijk kosteloos. Je ontvangt altijd een inhoudelijke reactie binnen 2 werkdagen na ontvangst van de klacht. Onze klantenservice is bereikbaar via info@cardchasers.nl. Voor een correcte en snelle afhandeling, vragen wij je email zo compleet mogelijk in te vullen. Zo kunnen wij het product zo snel mogelijk voor je omruilen.